• Hem • Kategorier  ◦ • Länkar   ◦ » • Design by Designbloggar    Hej hopp galopp! ;) 2012-03-18 01:50:59 Kategori: Allmänt - (0) Kommentarer

Innan idag sa jag ju att jag skulle till min kompis och nu är jag hos henne. Frida kom inte för hon blev sjuk men vi har kul här iallafall men vi saknar henne :( Men iaf, jag har gjort en header eller en AS SNYGG header. Men det funkar inte men vi ska ladda upp den imorgon :)

Här kommer bilder från idag! :D

 Jag..

Selma :)

 mee <3

 min och Elins fjortis bilder ;)

Alice och Jag <3

agent x8 och x 10
*PANG PANG!*




                                             Alice
Maja                                                                                   Selma
                                             Elin

Kommentarer E-postadress: URL: Designen är gjord gratis av: Designbloggar Kommentera inlägget här: